Portada » Blog » Bitàcola de la Ruta Eveho 2024

Bitàcola de la Ruta Eveho 2024

Lídia Calderón | Educadora | lidia.calderon@eveho.eu

La Fundació Eveho va realitzar a la fi de juny la Ruta 2024, activitat que es fa anualment perquè joves de l’entitat gaudeixin de la naturalesa caminant durant diversos dies. Enguany recuperem les imatges acompanyades del quadern de bitàcola de viatge, que s’escrivia diàriament per a conèixer les aventures de totes les persones participants. Enhorabona a totes i tots per aconseguir la gesta amb tant d’esforç!

Paraulas clau: Ruta, 2024, natura, joves, educadores i educadors, bitàcola

Dia 1: dijous 27 de juny

Bona tarda!

Us enviem notícies de la ruta, ahir vam arribar a l’alberg Xanascat la Molina on vam passar la nit per tal d’iniciar avui la ruta des del poble Talltendre (inici i final de ruta) fins al Refugi de Malniu hem portat a terme un total de 14 km amb un desnivell positiu de 1000m i negatiu de 400m fins ara la climatologia ens acompanya força, esperem que continuï així. Els joves estan força animats i tenen una actitud molt proactiva davant la ruta. Farà una estona que hem arribat al refugi on passarem la nit per continuar demà amb la segona etapa! (Demà dormirem Andorra així que segurament no podrem enviar notícies de com ha anat, a menys que disposin de connexió wifi).

Us adjunto fotografies del dia d’avui.

Estem en contacte!☺️

Dia 2: divendres 28 de juny

Bona nit!

Fa una estona hem acabat d’arribar al refuguiii!!! Avui hem iniciat la segona etapa des del refugi Malniu fins al Refugi de l’Illa d’Andorra, la ruta ha sigut molt més dura de l’anterior, i hem patit una miqueta més, hem fet un total de 15km amb un desnivell positiu de 1.113m i un desnivell negatiu de 757metres. Els joves, tot i estar cansats estan amb molt bona actitud i amb un comportament excel·lent; estan gaudint de la natura, els animals que ens hem trobat durant la ruta i les noves experiències a la muntanya. Demà us donarem noves notícies quan arribem al refugi Estanys de la Pera.

Adjunto fotografies d’avui!

Estem en contacte demà!☺️☺️

Dia 3: dissabte 29 de juny
Bona tarda!
Acabem d’arribar al refugi estanys de la Pera, hem fet una ruta de 14km,  amb un desnivell de 809m positius i 936m negatius. Avui hem vist uns paisatges idíl·lics, on hem pogut gaudir de rius i estanys preciosos, durant la ruta hem trobat diferents animals com cavalls i vaques. La ruta ha sigut més assequible, tot i que avui les cames ja ens començaven a pesar, però, tot i això, hem aconseguit l’objectiu! Tots els joves i professionals estem molt bé i amb molt bon estat físic! Demà seguirem amb la 4a etapa!

Continuem amb energia i ganes de seguir gaudint de la ruta!

Us continuarem informant!!!

Dia 4: diumenge 30 de juny

Bona tarda!

Acabem d’arribar al refugi Cap del Rec, avui tot i que la ruta era més assequible i requeria menys esforços ens hem trobat entrebancs amb la metodologia, ens ha plogut, ha caigut calamarsa i hem acabat ben xops, tot i això, ens ha sortit el sol! Estem tots perfectes i molt contents per tots els esforços que hem dut a terme durant les quatre etapes que portem! Demà anem per la cinquena i última etapa de la ruta dels estanys amagats, amb motivació i alegria, encara que es noten ja les punxades! Us donarem notícies demà!

Pd: avui hi ha poques fotos perquè era gairebé impossible fer-les!

Gràcies!
Dia 5: dilluns 1 de juliol

Bona dia!

Ens acabem de despertar a la Molina després d’arribar ahir a la tarda després realitzar la cinquena i última etapa! Aquesta va ser força tranquil·la pel que fa als desnivells, tot i això, vam haver de caminar 15km. Tots vam acabar la ruta i ningú es va fer mal, això també va ser una gran notícia! L’equip educatiu de la ruta i els voluntaris estem molt contents de l’actitud i del gran repte que han assolit els joves! Valorem que a cadascun d’ells els ha enriquit molt personalment i que la ruta els ha pogut beneficiar en algun àmbit de la seva vida i que ben segur tindran un grandíssim record!☺️

Us adjunto fotografies!

Esperem l’any vinent amb ganes i motivació per tornar a dur a terme una de nova!!!